17.
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19

Zdravím všechny,
         I nastala chvíle, kdy mohu konečně rekapitulovat setkání, které se uskutečnilo ve dnech 25.9-27.9. nedaleko Lednice na jižní Moravě. Účastníků bylo až 12 osob, byť účast byla plastická a lidé přijížděli a odjížděli...

Dá se říci, že všechno bylo v režii Moravanů (Hustopeče, Brno, Třinec, Rýmařov a Mikulov), ovšem jako zajímavá osoba se tam objevila i Mexičanka, jež studuje u nás na gymnáziu.

Atmosféra byla pohodová a všechno vyšlo tak, že jsem si to snad ani nezasloužil. Počasí bylo teplé a slunečné bez nevlídných přeháněk či mrazu. Lidé byli přátelští a usměvaví i mohl bych takto pokračovat dlouuuuuho.

Co se všechno odehrálo z mého pohledu, tedy z pohledu "taťky bik bossse":

Ráno jsem přicestoval do campu, kde jsme měli být ubytováni. I zjistil jsem, že autobus, kterým měli přicestovat hustopečtí nejede, takže bylo štěstí, že jel další o 45 minut později. Ubytovali jsme se v pěkných chatkách u rybníka Apollo a stihli jsme akorát další spoj do Lednice, kde se konala přednáška milé paní doktorky Kyselákové. Vtáhla nás do starobylé atmosféry protkané a provoněné uctivaným mokem - vínem, umožnila nám ponořit se do jeho tajů pití a degustaci. Bohužel nemohla jíti s námi na oběd do restaurace, jelikož se musela postarat o svého nemocného psa.

V restauraci jsme mohli ochutnat vynikající (a ne moc drahá) grilovaná jídla. Poté jsme navštívili lednický zámek. Na cestě k němu jsme potkali další účastníky, a to Katku z Brna a Petra z Třince. Zbylý čas, který jsem naplánoval pro Lednici, jsme věnovali procházce k minaretu. Cesta k němu byla příjemná a ovíval nás něžný podzimní teplý vítr. Na nebi jsme spatřili balóny, které právě v tu dobu odstartovaly z lednického parku. Po večeři jsme jeli linkou ČSAD zpět do campu. Večer proběhl ve vlídné a pohodové atmosféře.

V sobotu jsme cestovali s auto busem vyrobeným v Bulharsku do vesnice Bulhary. Po cestě jsme přibrali Tamaru. V Bulharech jsme se nasnídali a vrhli se do práce. Sbíralo se, šrotovalo, presovalo, obědvalo se. Ve vinném sklípku bylo posezení a pochutnání burčáku více druhů. Takto uběhlo celé poledne a odpoledne, a umytí a převlečení jsme nastupovali kolem 17.00 do autobusu a vyrazilo se zpět do Lednice na večeři. Po ní jsme unaveni, ale spokojeni dorazili linkou na camp a chystal se táborák. Večerní aktivity byly rozmanité, hrál se s další partou v campu pseudovolejbal, zpívalo se u táboráku a na moje bolavá záda mi pomohla skvělá masáž od Katky.

Takto uteklo setkání jižní Morava 98 - projekt víno...

Nechť pohled ostatních účastníků je taktéž odhalen a napište i Vy, jak jste celou akci viděli. Jak dál budeme pokračovat s projektem, jakým způsobem jej budeme zpracovávat a sepisovat, pošlu o něco později.